قوانین و مقررات
ماده اول :قوانین سفارش کالا
1.ثبت نام شما در این وب سایت به آدرس اینترنتی levinastore.ir به منزله قبول قوانین و مقرارت درج شده در این صفحه از سایت است.
2. تصویر محصول دقیق میباشد و خریدار همان محصول را از نظر ظاهری تحویل خواهد گرفت و هر گونه ادعای ایشان مبنی بر اینکه ظاهر بسته بندی این محصول سابقا در جای دیگر نوع دیگر بود قابل قبول نیست. احتراما برندها در طول زمان بسته بندی و طراحی را تغییر میدهند و وب سایت ما مسئول تغییر بسته بندی محصول توسط برندها در گذر زمان نیست.
3. وب سایت از نظر اخلاق حرفه ای و انسانی متعهد است اجناس اصل و دارای اصالت برای خریدار ارسال نماید. خریدار با ثبت خرید رسما اعلام میدارد که به اصالت کالای ارسالی توسط وب سایت دکتر شبنم اعتماد کامل دارد.
4. پس از تحویل گرفتن کالا توسط خریدار، "به دلیل ماهیت بهداشتی محصولات، امکان مرجوعی وجود ندارد، لطفاً در خرید خود دقت کنید
5. وب سایت رسمی لوینا استور حق توقف فروش کالا یا کالاهای خاصی را برای خود بدون اطلاع قبلی محفوظ میدارد.
مرسی از شما
ماده دوم :روند ارسال سفارشات
- سفارشات به ترتیب شماره سفارش و تاریخ ثبت سفارش در واحد ارسال ما بسته میشوند لذا اضافه کردن محصول به سفارش و یا ویرایش سفارش ثبت شده امکان پذیر نیست و برای خرید محصول و یا محصولات دیگر نیاز است که سفارش جدیدی ثبت شود.
- اگر خریدار در یک روز و یا در یک ساعت تعداد دو یا چند سفارش ثبت کند دلیل نمیشود که واحد بسته بندی همه سفارشات را در یک جعبه یکجا بسته بندی و یک مرسوله ارسال شود. ممکن است بین سفارش اول و دوم شما ده ها سفارش ثبت شده باشد لذا امکان با هم فرستادن سفارشات ثبت شده مقدور نیست.
- احتمال دارد خریدار در یک روز و در دو ساعت متفاوت دو سفارش ثبت کند. در این حالت ممکن است سفارش اول زودتر بسته بندی و پست شود و سفارش دوم به دلیل تعدد سفارشات فردا و یا پس فردا پست شود لذا ایشان نباید مدعی اشتباه در ارسال شوند و کافی است که ایشان به شماره سفارشی که در پیامک حاوی کد رهگیری پست است دقت بفرمایند.
- در صورتی شما برای دو سفارش خود یک کد رهگیری پست یکسان دریافت کنید آن موقع است که دو سفارش شما با هم ارسال شده است.
ماده سوم :شیوه حمل و مدت زمان تحویل
- شیوه حمل مرسولات در وب سایت لوینا استور کاملا توسط شرکت ملی پست و با پست پیشتاز خواهد بود.
- ارسال با پیک فقط برای ساکنین تهران و کرج میباشد .
- مدت زمان تحویل سفارش شما به شرکت ملی پست طی 2 تا 7 روز کاری خواهد بود.
- مدت زمان رسیدن مرسولات پستی پیشتاز مطابق با قوانین شرکت ملی پست به این شرح است که : برای مراکز استان ها از 24 ساعت تا 72 ساعت کاری خواهد بود. برای شهرستان های دور از مرکز استان های دور ازتهران ممکن است تا 7 روز طول بکشد.
- خواهشمند است آدرس خود را با جزییات کامل درج نمایید. در صورت عودت سفارش شما به دلیل آدرس ناقص و یا اشتباه و ... این فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال مرسوله شما ندارد.
- درصورت عودت مرسوله پستی، جهت پست مجدد آن باید تا رسیدن مرسوله آدرس مبدا، صبوری فرموده و با پرداخت هزینه مجدد ارسال، بسته شما ارسال خواهد شد.
ماده چهارم :روند مرجوعی کالا و نحو فسخ خدمات
- کالای بهداشتی قابلیت مرجوع کردن و تعویض ندارد و لطفا در خرید خود دقت بفرمایید.
- به دلیل قوانین مالیاتی برای درگاه های پرداخت اینترنتی ما در این سایت لغو سفارش بالای یک میلیون تومن را به قصد بازگشت وجه امکان پذیر نمیدانیم.
- طبق قوانین جدید برای درگاه های آنلاین برای هر تراکنش مالیات و عوارض و کارمزد کسر میشود لذا لغو سفارش برای ما هزینه بر است و لطفا درخواست نفرمایید.
- درخواست لغو سفارشات فقط زمانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت که پست نشده باشد
- واریز مبلغ سفارش به حساب شما ممکن است تا 3 روز کاری زمان بر باشد.
- کارمزد درگاه بانکی و هزینه های مالیاتی حدود 15 درصد خواهد بود در صورت لغو سفارش این میزان از کل مبلغ پرداختی شما کسر شده و مابقی به حساب شما عودت داده میشود.
- برای استرداد وجه لازم است دقیقا شماره کارتی که با آن خرید انجام شده است را به پشتیبان سایت اعلام بفرمایید.
ماده پنجم : مسئول پیگیری مرسولات پست شده
مرسوله ای که تحویل پست شده است، شرکت پست مسئول سلامت آن و مسئول توزیع سر وقت آن است و مسئولیت آن خارج از تعهد وب سایت لوینا استور است، طبق قانون فرستنده مسئول و پاسخگوی عملکرد شرکت محترم پست نیست.
گیرنده مرسوله میتواند پس از دریافت کد رهگیری پستی که توسط پیامک دریافت میکند، مرسوله خود را از طریق سایت زیر پیگیری نماید:
https://tracking.post.ir/
و در صورتیکه مرسوله در مسیر ارسال دچار تاخیر و یا ارسال به استان دیگر شد میتوانید از طریق سایت زیر از شرکت پست شکایت کنید:
https://eop.post.ir/Complainttype.aspx
کارکنان بازرسی پست سریعا و گاهی در چند دقیقه به شکایت ها پاسخ میدهند.
ماده ششم: درخواست تماس نامه رسان
طبق قانون تماس تلفنی نامه رسان شرکت ملی پست با تلفن شما مبنی بر باز کردن درب و یا اطلاع از شماره واحد و ... امکان پذیر نیست پس لطفا ذکر نفرمایید که تماس گرفته شود. این وب سایت هیچ گونه مسئولیتی در قبال مرسوله بازگشتی از طرف شرکت پست ندارد و هیچ گونه پیگیری در این خصوص نمیتواند انجام دهد.
لطفا در هنگام نوشتن آدرس دقت لازم را بفرمایید. نامه رسان به پیام هایی مبنی بر تحویل لابی من و سرایدار شود توجه میکند ولی تماس نمیگیرد.
ماده هفتم: عواقب درج اسم و آدرس اشتباه
در صورت عودت و برگشت مرسولات پستی توسط شرکت پست به دلیل درج آدرس ناقص و یا اشتباه از جانب ثبت کننده سفارش (مشتری)، به هیچ عنوان هزینه سفارش عودت داده نمیشود همچنین مرسوله جدیدی برای مشتری ارسال نمیشود.
در این موارد باید صبر کنید تا مرسوله از جانب پست به آدرس وب سایت لوینا استور برگشت داده شود و سپس با اخذ هزینه ارسال مجدد مرسوله مجددا برای شما ارسال میشود.
در صورتی که خریدار و یا ثبت کننده سفارش در سایت از اسم قانونی و آدرس خلاف واقع و اشتباه استفاده کنید مرسوله پستی به صورت غیر قابل ارسال در پست نارمک باقی میماند و ما به عنوان فرستنده قادر به مراجعه حضوری و گرفتن آن از دفتر پستی نیستیم و این میتواند از نظر قانونی منجر به از بین رفتن کامل مرسوله شود و ما هیچ تعهدی مبنی بر جبران خسارت را نمی پذیریم.
لطفا در درج صحیح آدرس دقت لازم را بفرمایید، چون گاهی برگشت یک مرسوله توسط اداره پست به مقصد فرستنده حتی اگر داخل تهران باشد ممکن است یک ماه طول بکشد و هیچ کاری از دست کسی بر نمی آید.
ماده هشتم: اخطار بسته های آسیب دیده
زمانی که نامه رسان ( و یا پیک ) مرسوله شما را تحویل میدهد توجه نمایید که جعبه سالم باشد. در صورتیکه جعبه پاره شده، باز شده. از تحویل گرفتن مرسوله خودداری فرمایید.
طبق قوانین ؛ خود شرکت پست بسته و جعبه ای سالم و تر و تمیز از ما تحویل میگیرد لذا خود شرکت پست ملزم است جعبه را به همان صورت سالم تحویل گیرنده دهد.
در صورت مشاهده هر گونه آسیب فیزیکی که احتمال دارد محتویات داخل صدمه دیده باشند از گرفتن جعبه خودداری کنید تا برگشت بخورد که بتوانیم از پست و مسئول پیک خسارت دریافت کنیم و یا اگر مشکلی در محتویات آن محصول باشد را بررسی و اصلاح نماییم.
اگر تحویل بگیرید و محتویات داخل صدمه دیده باشد شرکت پست و یا مسئول پیک مسئولیت مرسوله را نپذیرفته و ما هم نمیتوانیم به شما کمکی بکنیم.
در صورت سفارش توسط پیک، خریدار موظف است در حضور پیک، مرسوله خود را بررسی کند و در صورت مغایرت و نقص و .. به واحد پشتیبانی اطلاع دهد و مرسوله را توسط همان پیک به مبدا برگرداند. پس از تحویل به دلیل ضوابط بهداشتی هیچ گونه عذر و بهانه ای مورد قبول نمیباشد.
ماده نهم: شرایط ارسال سفارشات و پیگیری به چه صورتی میباشد؟
- همه سفارشات ثبت شده در طول هفته جمع آوری شده و دو بار در هفته تحویل پست پیشتاز تهران شده و ارسال خواهند شد. از لحظه تحویل به پست طبق قوانین شرکت ملی پست برای مرسولات پیشتاز ممکن است از 1 الی 7 روز زمان ببرد که مرسوله به دست شما عزیزان برسد. لذا لطفا صبور باشید.
- ما سعی میکنیم کد رهگیری پستی را برای سفارشات داخل سایت بارگذاری کنیم اما میتوانید برای دریافت کد رهگیری پیشتاز مرسولات از طریق چت آنلاین یا پیام در واتساپ با ذکر نام خانوادگی گیرنده و شهر مقصد نیز آن را دریافت نمایید.
-
برگشت خوردن سفارش توسط پست به هر دلیلی از جمله نوشتن آدرس اشتباه و یا حضور نداشتن هنگام رسیدن محصول پستی، جز اشتباهات خریدار محترم و برای ارسال مجدد هزینهی آن از خریدار اخذ خواهد شد. مبلغ 100 هزار تومان بابت هزینه ارسال مجدد از شما اخذ خواهد شد حتی اگر سفارش شما بالای 10 میلیون تومان بوده باشد.
- در این وب سایت عرضه و فروش اقلام دارویی انجام نمی شود.
- احتراما حق کنسل نمودن هر گونه سفارشی بنابر هر دلیلی برای سایت دکتر شبنم فریدفر محفوظ است.
ماده دهم: چگونه با ما تماس بگیرید؟
برترین راه تماس با ما از طریق سیستم چت آنلاین و ارسال پیامک از طریق واتساپ است
همچنین از طریق فرم تماس باما راه های ارتباطی دیگر ذکر شده است.
تلفن تماس از 9 الی 18
پشتیانی تماس: 09054822310
ماده یازدهم: ساعت پاسخگویی ما
چت وب سایت و واتساپ در تمام روز به روی شما برای تماس باز است و قابل دسترس میباشد.
روزهای کاری ما از شنبه تا پنج شنبه است.
ساعت پاسخ گویی: 9 الی 20